آخرش حاجت مو مـטּ میگیرم

✔اللهم الرزقنا زیارت الحسین

آخرش حاجت مو مـטּ میگیرم

✔اللهم الرزقنا زیارت الحسین

آخرش حاجت مو مـטּ میگیرم

˙·٠•اگه اهل "دلـــــــــی" بسم الله•٠·˙

【حضرت عشق:】
بــــ ه هواے کرب و بلاے تـ[♥]ـو نفس تازه نمے کنم

طبقه بندی موضوعی
آنچه آخر نوشتیم

مرگ حقه

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۲۱ ب.ظ


سلام به همه ی دوستان...
بچه ها یه التماس از همه ی کسانی که این پست رو می بینن:
امشب شب اول قبر عمومه ، جوونی که دور از جون همه تون هم سن ما بود و آرزوی دامادی داشت..
بچه ها تو رو خدا براش دعا کنید..
شب سختی رو در پیش داره
التماس تون می کنم دعاش کنید

  • گمنام

نظرات  (۱۲)

سلام . نارحت شدم وقتی دیدم مطلب متعلق به خود تونه
 خدا بیامرزتش به حق اول مظلوم عالم حضرت امیرالمومنین علی بن ابی طالب. که نیست بجز او فریاد رسی .اوست که تقسیم کنندع بهشت وجهنم است .

رسول خدا (صلى الله وعلیه وآله) فرمود: کسی که بر محبت آل محمد بمیرد، شهید مرده است. کسی که بر محبت آل محمّد بمیرد، با آمرزش گناهان مرده است.

وهمینطور فرمود ولایت من واهل بیتم موجب امان از اتش جهنم است .

امام صادق (علیه السلام) فرمود: محبت ما اهل بیت گناهان را از بندگان می ریزد همان‌گونه که باد شدید برگ را از درخت می ریزد.
شادی روحش صلوات
پاسخ:
ممنونم
روحشون غریق رحمت الهی انشاالله 
پاسخ:
ممنونم
سلام .
عید بر شما وخانواده محترمتان مبارک باشه.
گرچه می دونم عزادارید. و ناراحت از اینکه عموی گرامتون فوت کرده.
انشالله به حق همین روزهای مبارک در کنار سفره امیرالمومنین روزی خور هستش و دعا گوی ما .
به نظر بنده تو این اعیاد اقا امیرالمومنین وبی بی حضرت زهرا سلام الله علیها خوشحالند که از وجود پسر نازنینشون امام حسین کسی به وجود اومده که عدالتش عالم گیر ورحمتش فراگیر جامعه خواهد بود .
کسانی که محبشون هستند حتی یه سر سوزنی تنها نخواهند گذاشت در عالم باقی و چه در این عالم.
یاعلی به امید ظهور حق  
  • جوان انقلابی
  • انشاالله در جوار اهل بیت باشند.

    سلام عزیزم...

    خیییییلی ناراحت شدم..بهت تسلیت می گم..

    انشاالله خدا بیامرزتشون و انشاالله آقا امام حسین(ع) شفیعشون باشند

    سلام. بایرام مبارک
    راستی یه چی بگم ناراحت نشیا .الان می فهمیم که چرا اسم وبتون رو عوض کردین .اخه تا قبل اینکه براتون کامنت بزارم داشتم تو فضای مجازی قدم میزدم تو وب های مختلف . هرجا می رفتم همش می دیدم گمنام زده .
    قضیه وب شما بلا تشبیه مثل قضیه پیامبر باعلی میمونه که پیامبر می رفت معراج قبل اون علی اونجا بوده
    حالا درک تون می کنم . اینه جریان یا نه؟
    راسی تو هر کامنتی که میزارم یه کلمه هایی می نویسم .اذری متوجه میشید؟

     
    پاسخ:

    سلام...

    نه آذری نمی فهمم...

    آره درسته...

     

  • احساس تکلیف
  • کی شود در ندبه های جمعه پیدایت کنم
    گوشه ای تنها نشینم تا تماشایت کنم
    می نویسم روی هر گل نام زیبای تو را 
    تا که شاید این شب جمعه ملاقاتت کنم
    میلاد نور مبارک...
    پاسخ:

    سلام..

    وسپاس

  • بسیجی منتظر
  • انشاالله آمرزیده میشه...
    یامهدی
    پاسخ:
          به دعای خیر شما خوبان
  • بسیجی منتظر
  • متاسفم...
    یامهدی
    پاسخ:
    مهدی نگه دار تون
  • نسیم دریا
  • با سلام.از وبلاگ زیبا و آرامش بخشتون خوشم اومد.شما رو لینک کردم
    با آرزوی توفیق الهی
    پاسخ:

    ممنونم..

    ان شاءالله

  • سید میلاد موسوی
  • آیا میدانید: مهم ترین شهرهای خاورمیانه را ایرانیان ساختند و یا ترمیم کردند.
    درود به شما؛
    - پارسی را پاس بداریم
    - ذی القرنین همان کوروش بزرگ
    - تو را چه نامم ای بزرگ مرد تاریخ
    به روز شدیم؛ منتظر دیده تان هستیم.
    پاسخ:

    سلام

    چشم

    خب اول سلام .یه مدتی نبودید . امروزم شانسی بهتون سر زدم . فکر کنم سر تون گرم بر گزاری مجلس عزای عموتون بوده که خدا رحمت کنه.
    نگاه می کردم به نظراتی که براتون گذاشتن .یه خواهش دارم ازتون لطف می کنید ادرس این سید میلاد موسوی روبهم بدید .درضمن جواب کامنتم رو هم ندادید که تاییدش کردید .
    ممنون یاعلی
    پاسخ:

    سلام..

    بله درسته

    بفرمایید http://ipendar.blog.ir/

    حرف ِ دلت را بگو؟

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی