آخرش حاجت مو مـטּ میگیرم

✔اللهم الرزقنا زیارت الحسین

آخرش حاجت مو مـטּ میگیرم

✔اللهم الرزقنا زیارت الحسین

آخرش حاجت مو مـטּ میگیرم

˙·٠•اگه اهل "دلـــــــــی" بسم الله•٠·˙

【حضرت عشق:】
بــــ ه هواے کرب و بلاے تـ[♥]ـو نفس تازه نمے کنم

طبقه بندی موضوعی
آنچه آخر نوشتیم

نوکر بد

سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰ ب.ظ

 

 

یکی از شهر های جنوبی کشور عراق

ناحیه غربی فرات

فاصله تا بغداد یکصد و پنج کیلومتر

مقصد

کربــــــــــــــــــلا

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دل بی قرار نوشت: واقعا چرا ما تو زمین دنبال این هستیم که زنده بمونیم،چرا یکی تلاش نمیکنه زندگی کنه؟

چرا اینقد ما آدما زمین گیر شدیم؟؟

چرا دل مونو نمیدیم به صاحبش،چرا عشق زمینی؟؟

دلـــــــــــم گرفته، از زمین...

 

 

 

اللهی از عمرمون پشیمون نشیم(آمین)

  • گمنام

نظرات  (۳)

همه رفتن ای خدا همه رفتن ای خدا ...من نرفتم کربلا من نرفتم کربلا

 هستن کسایی که نرفتن ..میدونن ....

یه سوال دارم مگر ما دل نداریم ای خدا .....کیا نرفتن؟ انشالله حضرت شاهنشاهی دعوتش کنه ......

یه سوال دارم مگر ما دل نداریم ای خدا ...یا مگر جا تنگ بود از بهر ما در کربلا

کی روا باشد گل از ما و گلاب از دیگران ...غم روی ساقی از ما و شراب از دیگران.

یا حسین یا حسین یاحسین ثارالله ...

نمیدونم چه سر زد از من که بر غمت مبتلا شدم ...مبتلا بر فراغت کشته سر از تن جدا شدم

ای خدا جون نمیدهم تا حسینو بر من نشون ندی.....منو تا دست تیغ مژگان یار ابرو کمون ندی

بخواهی یا نخواهی یه روز برا دیدنت میام ....تو میدونی اگر بیام یا نیام چقدر من تو رو میخوام

ای خدا جون نمیـــد م .....منو تا دست تیغ مژگان یار ابرو کمون ندی......آقا آقا آقا ....

.یا حسین خوب میدونی من از روز ازل دیوونت بودم...... خبر از هستی نبود من جارو کش میخونت بودم

ای خدا مرغ جانه ما را به جانب کربلا ببر.....به زیارت گه عباس بن علی مرتضی ببر

همه رفتن ای خدا ...من نرفتم کربلا ....نروم تا کربلا من با تو قهرم ای خدا..........

ازمدح های زیبای آسید جوادذاکر

 

پاسخ:

روحــــــــــش شاد ...

سلام خواهری..خوبی؟؟؟

دلم برات تنگ شده...

با این پست تو دلم غوغا به پا کردی، انشاالله یه روز با هم حرم ارباب باشیم...آمین

التماس دعا

یازهرا(س)

پاسخ:

سلام گلم...

شکر خدا...

منم همینطور :(

ایشاالله...

محتاجم ب دعات...

زهرا نگه دارت...

  • سنگر یاد بود شهید شادکام
  • با عرض سلام

    ممنونم از حضورتان

    مشکل ما آدما در توحید عملی (اخلاص ) است

    وگرنه توحید ذاتی و صفاتی خدا رو قبول داریم

    و برای این حرکت عبد خالص خدا  سردار شهید برونسی
    می تونه الگوی خوبی باشه

    حالا خانم ایشون برای خانما و خودشون برای آقایان

    وقطعا مشکلات امروز جامعه در بخش بخش آن ، بر می گرد به دوری از فرهنگ شهدای عزیز

    موفق باشید

    پاسخ:

    سلام علیکم...

    هر چی میکشیم از اراده سست مان است...

    یازهرا..

    حرف ِ دلت را بگو؟

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی