آخرش حاجت مو مـטּ میگیرم

✔اللهم الرزقنا زیارت الحسین

آخرش حاجت مو مـטּ میگیرم

✔اللهم الرزقنا زیارت الحسین

آخرش حاجت مو مـטּ میگیرم

˙·٠•اگه اهل "دلـــــــــی" بسم الله•٠·˙

【حضرت عشق:】
بــــ ه هواے کرب و بلاے تـ[♥]ـو نفس تازه نمے کنم

طبقه بندی موضوعی
آنچه آخر نوشتیم

به توکل نام اعظم ات بسم الله الرحمن الرحیم

سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۲، ۰۶:۳۷ ب.ظ


سلام...

تابحال شده از دلت بگذری و بری؟؟؟

امسال یعنی دقیقا 15 اسفند 91 راهی یه سفر شدم..

سفری که 2 سال پای رضایتش امضا نمیشد...

خیلی یک دفعه ای شد!!!

روزی که راه افتادم تو بهت بودم..

تا اینکه پاهام خاک سرد "شلمچه" رو حس کرد...

تا اینکه بوی "خون" به مشامم رسید...

تا اینکه وقی به خودم اومدم دیدم زل زدم به غروبی که همتا  نداشت..!!

اونجا بودم که گفتم : ای دل غافل...

چقد شیرینه به دعوت "داداشت" بری اما تو اولین جشن پروازش نباشی!!

رفتم و با یه کوله باری از خاطره برگشتم...

حالا که به خودم فکر میکنم میگم:

خسته ام از این دل

که در آن همه چیز هست

جز لیاقت....

التماس دعای فرج...

  • گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

حرف ِ دلت را بگو؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی